zondag 25 december 2011

Christmas Blog candy...


*** Dit bericht blijft bovenaan staan ***
Scroll omlaag om nieuwe
blogberichten / creaties te zien
Sinds oktober bestaat mijn blog 1 jaar.
En dat vraagt toch wel om een candy he.
Omdat het bijna kerstmis is wil ik er een kerstcandy van maken.
Mijn dochtertje is dol op post krijgen
 en daarom is de opdracht :

"Maak je allermooiste kerstkaart" en stuur haar dit kaartje toe.
Word volger van mijn blog als je dit nog niet bent.
En zet de candy op je eigen blog.
Voor de adres gegevens kan je me een E-MAIL sturen

We hebben twee prijzen weg te geven:
1e prijs: voor de mooiste kaart
word gekozen door mijn dochter Phoebe (11)
2de prijs:
word lotje getrokken door mijn dochter
uit alle deelnemers

De blogcandy loopt tot 24 december en de uitslag is op 25 december
Hopelijk krijgt Phoebe veel post !

7 opmerkingen:

SCRAP TALK zei

Hoy Peggy,
Joepie! De kop is eraf! Ik ben de eerste!
Ik doe graag mee aan deze candy en maak graag voor Phoebe mijn mooiste kerstkaart. Ga volgende week aan de slag!
Volger ben ik al en ga nu je candy op mijn blog zetten.
Fijn weekend!
xxx
C.arine.

Peggy zei

Dank je Carine, ze zal reuze blij zijn !

Unknown zei

wat spannend deze Candy wat lief van jou

Groetjes carla

Marijke zei

Hoi Peggy,

Had de candy even gemist, maar wij doen mee hoor en sturen je dochter een kerstkaartje! Wat een leuke prijzen geef je weg. Ik ga de candy op ons blog zetten en stuur je even een mailtje voor het adres.

Groetjes, Marijke en Chantal

Anja zei

Hoi hoi,
Wild even zeggen dat ik je kerstswap gisteren al op de bus heb gedaan.


Groetjes Anja

Anja zei

Hoi hoi,
Wild even zeggen dat ik je kerstswap gisteren al op de bus heb gedaan.


Groetjes Anja

Anoniem zei

*dochter --' ik ben ni zooo klein meer eh