dinsdag 27 maart 2012

Challenge # 108 - kleurenuitdaging ...


Een nieuwe challenge bij Elke Kaart Een Feestje
Een kleurenuitdaging met als optie
gebruik een grappig stempeltje.
Dit stempeltje vind ik heel leuk het is
van Mo Manning - A big whoop.
Voor het jurkje heb ik de paper piecing
techniek gebruikt.
Verder heb ik derwent potloden gebruikt.
Het is deze keer geen vierkant kaartje geworden
maar een kaartje op postkaart formaat.
De foto is naar mijn mening niet zo
goed gelukt, sorry daarvoor.
De sponsor deze week is



15 opmerkingen:

Bernadet zei

Prachtige kaart met een heel grappige stempel Peggy!

nicolet zei

Wat een plaatje Peggy, leuke stempel ook!
Groetjes Nicolet

Anneke. zei

Prachtig, Peggy. De stempel is ook zoooo gaaf!
Groetjes Anneke.

arjette zei

Wat een leuk kaartje!! Die stempel is écht heel leuk!!

gr. arjette.

Aletta zei

Geweldige leuke kaart, mooi in pasteltinten en wat een geweldige grappig digi heb je gebruikt.

Groetjes Aletta

Jolanda Cuper zei

Het lijkt net Pipi Langkous en ja daar heb ik erg grappige herinneringen aan! Mooi kaart!
Groetjes Jolanda.

Renata van Miltenburg zei

Haha...wat een vrolijk plaatje, heel leuk! Lief kaartje en prachtige die paperpiecing.

Liefs, Renata

marja zei

Wat een super grappig kaartje Peggy!!

Lieve groetjes Marja.

* Üla * zei

Ik lach graag met haar mee, Peggy!
Heel leuk geworden, zacht en strak.
groetjes Ula

Marijke zei

Wat een vrolijk afdrukje is dit!! En heel leuk kaartje!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Petra zei

Helemaal leuk geworden Peggy!
Die digi is geweldig!
Liefs Petra

*mieke* zei

Helemaal leuk Peggy! Mijn dochter zou roepen: Roze is mijn lievelings kleur...haha!
Groetjes Mieke

Anoniem zei

mooi en heb ook een blog : http://phoebslol.blogspot.com/

Ellen zei

Wat een gave kaart Peggy! Grappig afdrukje!
Groetjes Ellen

Anoniem zei

Heel mooi kaartje, mooie zachte kleurtjes.

Groetjes Hélène