dinsdag 28 augustus 2012

Een dutje doen ...

Challenge #130 bij Elke Kaart Een Feestje is een kleurenuitdaging.
Met als optie "Een dutje doen"
gebruik een stempeltje van iets of iemand die een dutje doet.
Gebruik de kleurencombinatie :
Rood/ Zacht roze /Crème wit / Kraft
Dit is mijn kaartje geworden:


De stempel is van Penny Black en is ingekleurd met COPICS
Het dessin papier is van Magnolia, verder heb ik cardstock gebruikt.
Een tag van Magnolia en bloemen van WOC ...

De sponsor deze week is


Je kan een zeer mooi set flexmarkers winnen, dus
zeker meedoen. Veel creatief plezier ;-)



8 opmerkingen:

Anneke. zei

Wat een schatje, Peggy! Past perfect bij het thema.
Groetjes Anneke.

Anoniem zei

Je kaart is zo sweet... mooie zachte kleurtjes en het afdrukje zo lief.. super kaart!

Groetjes Hélène

Aletta zei

Echt zo lief.....

wat een schatje van een afdrukje.

Groetjes Aletta

Marijke zei

Ach wat een lieffie............mooi en zoet kaartje!
Groetjes, Marijke en Chantal

arjette zei

Wat een lief kaartje, erg mooi!!!

gr. arjette.

Chantal zei

Wat een onwijze cute card! Erg mooi!
Groetjes,
Chantal

Kaartenkraam zei

Via via ben ik bij jouw blog terechtgekomen en ik moet zeggen dat je prachtige dingen maakt. Om niets te hoeven missen ben ik meteen maar volger van je geworden.

groetjes van Ank

Jolanda Cuper zei

Geweldig lief en schattig kaartje!
Groetjes Jolanda