zaterdag 4 oktober 2014

World Card Making Day ....


Vandaag is het World Card Making Day.
En natuurlijk doen wij daar bij 
Cards & Scrap aan mee.
Al de hele dag kan je mooie kaarten 
bewonderen op de C & S blog.

En nu is het mijn beurt. 
Dit is mijn kaartje :


Ik heb een easel kaart gemaakt. Als basis heb ik kraft papier gebruikt.
Omdat ik een grote magnolia fan ben, heb ik natuurlijk een magnolia stempel gebruikt nl. uit de Pink Lemonade 2014 collection # Lemon Tilda. Die heb ik ingekleurd met Copic markers. Deze heb ik dan met een cirkel mal uitgestanst en ook nog een roze achtergroind. Ik heb ook twee doilies gebruikt die ik ook heb uitgestanst. Dan ben ik lagen cardstock en design papier gaan gebruiken. Ik hou ook van lint op kaarten, dus dat mocht zeker niet ontbreken. En natuurlijk ook veel bloemen. Verder heb ik nog twee tekst stempels gebruikt en een bedeltje. De onderste tekst heb ik met de computer geprint op cardstock voor een persoonlijke boodschap op de kaart. Zo dit was mijn kaartje voor deze WCM dag, nog veel plezier met alle mooie kaarten die vandaag gaan langs komen.

 Groetjes, Peggy

5 opmerkingen:

Marijke zei

Lief kaartje is dit Peggy, echt een schatje en prachtig de bloementoefen.
Groetjes,
Marijke

Unknown zei

Lief kaartje heb je gemaakt.
groetjes,Lean

Bernadet zei

Wat een lieffie Peggy!

Anneke. zei

Prachtige easelkaart, Peggy. Leuk om te lezen hoe jij je kaarten opbouwt.
Groetjes Anneke.

jolanda zei

schitterend kaartje